Friday, October 2, 2009

G-13th beraya di Tasik Puteri..

Bestnya bila anak-anak murid ingat dan ziarah kita...baru2 ni, generasi-13 Al-Amin datang beraya di rumah. Riuh-endah, penuh rumah...adalah dalam 6 kereta...diorang nih semua masing-masing sedang menyambung perjuangan di IPT dalam dan luar negeri..jazakumullah cikgu ucapkan kepada semua yg sudi berkunjung ke teratak cikgu..tahun depan datang lagi tau? Tak payah tunggu raya pun takpe, rumah cikgu sentiasa terbuka untuk antum..


Banat...6 orang kesemuanya termasuklah mak ndak Itqan, Ijlal n Imtiyaz..


Banin..menjamu selera


Bergambar di depan rumah Abang Wan. Dari kiri (berdiri), Rahman Dashuki, Abdullah Hafidz, Muhaimin Shahriman, Shakir, Ammar Sahrim, Hadi, Muhaimin MK, Asyraf, Basith, Alwi. Dari kiri (duduk), Muhammad dan Harith


Banat: Dari kiri, Wafda, Sabirah, Habsah, Hazimah, Fatimah dan Farah Nadia


Brgambar bersama-sama Abang Wan (yang paling kecik!)

Kalau ada lagi yang nak berkunjung sempena Syawal nih, jemputlah ke rumah. Tapi kena bagitau awal-awal tau..takut cikgu pulak keluar beraya kat rumah orang lain..

6 comments:

wan hazimah said...

insya Allah, taun dpn raya umah akak lagi!

Rahman D said...

thankz alot cikgu and abg wan..jamu kitaorang makan..hehe akhirnya dpt main dgn imtiyaz...hehe tunggu balik lain kali..sure dia dah besar..heheh

ummu ijlal said...

2 hazimah:
takkan tunggu taun depan kot..raya aji taun nih kan ade? hehe

2 man D
nanti mai lagi ek taun depan...besar ati cikgu anak2 murid dtg berziarah walaupun dah lama tinggalkan al-amin..

wan hazimah said...

lupa plak... hehehe... sory akak..okay. raya haji, insya Allah...

ammar ibn sahrim said...

tidak akan lupa jasa dan komitmen cg dan abg wan dalam mentarbiyah KAMI. jazakumullah buat kalian! ^-^

ummu ijlal said...

2 ammar:

kami takkan pernah jemu mentarbiyyah antum...biarlah sampai antum berkahwin dan beranak-pinak nanti, kami takkan berhenti..huhu