Monday, June 30, 2008

BN dah kehabisan modal???

Mentaliti bagaimanakah yang dimiliki oleh puak-puak UMNO-BN? Mentaliti kelas ketiga? atau mungkin tidak bermental? entahlah...strategi puak-puak UMNO-BN ni memang dah dihadam oleh pihak-pihak yang memerhati perkembangan politik massa...sejak dari dulu lagi, zaman Tuan Guru Yusof Rawa, zaman Dato' Asri, antara cara puak UMNO-BN menghadapi cabaran political rivals mereka ialah dengan pendekatan ugut dan bunuh...ala-ala Robert Mugabe presiden Zimbabwe yang autokratik itu..berapa banyak sudah politician yang menjadi mangsa nafsu buas puak UMNO-BN..banyak fakta sejarah dan senaraikanlah berapa banyak kes kematian misteri lawan politik UMNO-BN..

Terbaru, seminggu lepas, Dato' Seri Anwar Ibrahim (DSAI) mendapat ugutan bunuh dari sumber yang tidak diketahui jelas...itupun selepas DSAI dengan yakin mengumumkan barisan Pakatan Rakyat sudah semakin hampir untuk membina kerajaan. Lantas...ada pihak rasa makin terancam..Firasat hamba rakyat yang marhaen ini seolah-olah dapat menangkap siapa dalang berperut busuk di sebalik ugutan itu. Sehingga kini, DSAI masih dalam persembunyian...

Belum cukup dengan ugutan bunuh, sekarang timbul pulak individu baru menggantikan Azizan (kes 10 tahun dulu)yang mengaku diliwat DSAI...malapetaka apa pulaklah yang dibawa oleh budak 23 tahun ni! Andai dusta yang dibawa, aku doakan kehancuran bagimu! Modal basi apakah yang dibawa oleh UMNO-BN ni? Busuk bangkai sendiri tidak dihidu, sekarang cuba membuka pekung yang bukan pekung lagi! Apahal kisah Altantuya yang cuba disembunyikan? Apahal dengan isu Rosmah...Rakyat marhain dapat hidu!!! Mungkinkah mereka ini puak-puak Firaun dan Haman era 21? YA Allah, Kau hancurkanlah kaum pendusta yang merosakkan bangsa ini..dedahkan segala pengkhianatan yang mereka lakukan, Ya Allah...dan hantarkanlah azabMu yang pedih pada mereka yang lupa diri ini! Amin..

1 comment:

perokoksoleh said...

salam alykk...
saya rasa bn xabis modal...
dorang akan gunakan segala macam agenda...
ini kerana kuasa ada ditangan mereka...